Totes les entrades de moon

A LA FEINA!

20 d’abril – dia 2

• Good morning ! How did you sleep? Ens hem llevat i hem comentat com ha anat la tarda amb les nostres famílies. Hem esmorzat bé, hem recollit el packed-lunch i hem arribat a l’hotel Court Yard de Leixlip, on farem les classes. Tenim sort perquè avui fa molt bon temps un altre cop – gens ennuvolat!!!
  • Un cop feta la prova (test escrit i oral), ens han avaluat i col·locat en dos grups, cadascun amb un profe i en una aula diferent de l’hotel, com podeu veure en les fotos.
  • Després d’un break (una pausa) hem començat les classes, amb els dos teachers: en Colm i l’Austin. Les classes han estat molt divertides i dinàmiques: ens fan en anglès tota l’estona !! Prohibit parlar en la nostra llengua!
  • Després de les classes ens hem menjat el packed-lunch (el dinar) al pati de l’hotel, molt maco, com veieu en les fotos. No ens hem quedat amb gana!
  • Havent agafat energia, hem anat a fer el passeig per Leixlip – (Guided Tour) amb el Maitiú -típic irlandès :) i la Suzanne -la noia de l’abric blau. El Maitiú ens ha explicat la història d’Irlanda i del poble natal de la cervesa Guiness pas a pas. Tot això passejant-nos pels seus carrers i fent parades a l’església cristiana, protestant, etc. Hem vist inclús cavalls i hem tingut temps de fer els primers “toques” amb la pilota i l’stick de hurling!!!
  • Hem anat a un Irish Pub autèntic i hem cantat cançons tradicionals irlandeses i també cançons llatines actuals !!
  • A l’acabar hem tingut 15 minuts lliures per anar a comprar llaminadures i ens hem trobat altre cop amb les famílies al pati de l’hotel, on ens han passat a recollir a les 4:30 de la tarda. Anem cap a casa, a descansar una miqueta, agafar forces, i sopar amb la nostra família. Demà serà un altre dia!! Bona nit!

Day By Day By Us

1. The morning lesson – by Raquel Martín & Anna París

This morning we got up and we had breakfast, then the families took us to the school. This school is inside a hotel and we do class in two different romos. First we did a test to knew what is our level, then we did a break and we separated into two classes. In the classes we did a lot of speaking and we talk a lot. We did a presentation of us and we watched a video about ambitions. Later we took our packed lunch with a sandwitch, chips, chocolate amd fruits. Then we had some free time.

2. The afternoon activity – by David Cusiné & Sergi Ricart

Today, Monday, we did a test. Depending on the results of this test, we were divided into two groups. After the test we did a break for 20 minutes. In the break we ate a bit. Then we started the lesson and the class was nice. We watched a video of Lionel Messy. When the class finished we ha done hour to lunch. -This we already knew!! [Teacher]. Then went to a tour around Leixlip. We learnt a lot of things about Leixlip thanks to our tour leader.

3. Our own anecdotes – by Judith Farràs & Laura Ortiz

Today we went to visit Maynooth, and with Helena and Carla, they live near to our house so we went to their house to meet them there. First we went to a shopping centre. So many shops were closed, because some shops close at 6 PM and already was 8 PM. Next we went to a university, a very big university and also very nice. We took some potos there. At 9 PM we had to be at home, so we started walking in our way home.

Hem sortit puntualment de l’INSTITUT

19 d’abril – dia 1

• Avui no ha calgut despertar ningú.
  • Un cop a l’aeroport tots han pogut passar els tràmits i facturar l’equipatge. Tots els papers en ordre.
  • Si voleu consultar l’estat del vol: recordeu que arriba a les 14:20 hora d’Irlanda i les 15:20 hora de Mollerussa.                    http://www.aena.es/csee/Satellite/infovuelos/ca/ cal posar-hi:VY 8720
  • Informació del vol VY 8720 en temps real: es.flightaware.com/live/flight/VLG8720/history/20150419/1045ZZ/LEBL/EIDW
  • Ja hem aterrat a Dublín sense cap novetat a les 14:13 Hora Irlandesa.
  • La Zusanne ens ha rebut a l’aeroport i hem pujat a l’autocar que ens conduiria a Leixlip. A partir d’aquest punt ja només hem parlat en anglès :)
  • Hem fet cap al centre GAA (Gaelic Athletic Association) de Leixlip, un centre de lleure i esportiu on es juga en dimecres al hurling i al gaelic football, una mescla curiosa de rugby, futbol, bàsquet i vòlei. Allí hem fet el repartiment de famílies. Ningú s’ha quedat sense! Ens hem presentat i se’ns han endut cap a  les respectives cases.
  • La resta del dia ja ens l’hem passat a la nostra casa d’acollida, on hem donat els obsequis (petits detallets), hem sopat ben d’hora , i hem anat a passejar el sopar fins l’hora de dormir…
  • Demà ben de matí ens espera l’examen de nivell i comencem els cursos amb molt d’entusiasme :)
  • Ah!!! per cert, avui ha fet molt bon dia! No ens ha plogut i ha fet sol.

Day By Day By Us

1. From Mollerussa to the airport – by Marta Timoneda & Ariadna Poch

Today we had to get up very early because at eight o’clock our bus was leaving from our high-school in Mollerussa. We stayed by one our and a half at the bus and finally we arrived to the airport. At the airport we did the check in and all the papers. Everything was in each place. So, at 12:45 PM we catch our plane to Dublin. We were very nervous but nothing really happened.

2. From the plane to our families’ homes – by Laura Mases & Laia Solé

When we went to the plane, we were very nervous, and quite frightened, because some of we had never travelled by plane. In the plane there were three workers who sold some food (pizza, pasta, sugars, potatoes, …) and drinks. When we were at the middle of the journey, there were some turbulences – I didn’t feel any [Teacher]. Finally we arrived in Ireland at 14:20, we took our luggage, and we went to Leixlip, we waited in a type of bar our families, while a girl who is a guide explained us everything about the trip. Now, we are in our houses, and tomorrow we will go to our school.

3. Our own anecdotes – by Carla Aymerich & Helena Molina

The first day, when we arrived, we met the family and went to the street with the two Little boys. We learnt top lay a new game, the courp. You have to hit the courp from the other side of the street. If you hit it you win a step. You win the game we you do 10 steps. After playing the courp, we went inside the house and watched TV until we had dinner. The dinner was delicious. We ate ham, potatoes in a sauce, and cupcakes as dessert. At 10:00 PM we went to bed. We slept like angels.